Ponuky práce | ekonómovia.sk

Práca pre ekonómov?

Účtovníci, manažéri, finančníci, bankári, ekonómovia. Ponuky práce aj pre absolventov ekonomických škól, platový monitor.

Náplň práce Pracovník podpory predaja

Misia

Poskytovanie informačnej a technickej podpory zákazníkom.

Popis pracovnej pozície

Špecialista zákazníckej podpory je veľmi dôležitým kontaktným pracovníkom medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi. Kľúčovým spôsobom ovplyvňuje spokojnosť klienta a formovanie jeho vzťahu k spoločnosti. Schopnosť trpezlivo spracovávať sťažnosti a zdvorilo jednať s nespokojnými zákazníkmi je neoceniteľná. Komunikuje so zákazníkmi za účelom poskytovania informácií, odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy, radí, vysvetluje, rieši sťažnosti a technické problémy, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. Technické problémy sa môžu týkať funkcionality, inštalácie, vzniknutých technických problémov. Musí mať aktuálne a veľmi dobré znalosti o produktoch a službách spoločnosti.

Typické činnosti

Ďalšie činnosti

Vyžadované znalosti

Vyžadované skúsenosti

Osobnostné požiadavky

Požadované vzdelanie


Ponuky práce Pracovník podpory predaja

Naspäť

Partneri sekcie